Kde shánět zákazníky?

Kde shánět zákazníky? Tuto otázku si klade většina podnikatelů. Pokud provozujete penzion nebo malý hotel, určitě Vás nejednou napadlo, že budete nabízet své pobytové a gastronomické služby nabízet na různých slevových portálech. To nemusí být úplně špatný nápad. Slevové portály bývají velmi úspěšné a určitě se Vám podaří prodat celou řadu takzvaných voucherů.
Voucher je poukaz na různé slevy či služby získané u obchodníků zabývajících se distribucí a prodejem těchto poukazů. Jedná se o různé marketingové společnosti (takzvané slevové portály), na jejichž webových stránkách lze tyto poukazy získat.
Prodej voucherů prostřednictvím slevových portálů může být efektivní, ale kromě výhod má samozřejmě i své nevýhody. Pojďme se podívat na výhody i nevýhody
internet kolem světa

Výhody

· Pokud nabízíte své služby přes slevový portál, dostává se Vám v podstatě skvělé reklamy zadarmo. Fotografie, slušivá grafika.
· Pokud nabízíte své služby přes slevový portál, návštěvnost Vašich webových stránek velmi stoupá, protože každý si chce prohlédnout, co jste zač.
· Úspěšnost prodeje je vysoká, je velmi pravděpodobné, že poptávka nakonec bude vyšší než nabídka.
· Využívání slevových portálů znamená skoro vždy stoprocentní úspěch prodeje

Nevýhody

· Musíte nabídnout nejnižší možnou cenu a ještě počítat s provizí slevovému portálu. Celkový zisk může být velmi nízký ve srovnání s vynaloženou námahou.
· Někteří lidé, kteří si potrpí na maximální kvalitu, na slevových portálech zásadně nenakupují. Prezentací na těchto portálech tedy ztrácíte cestu k těm prestižním a lukrativním zákazníkům.
· Příliš okázalá prezentace vede k vysokému množství recenzí a to i těch negativních, což Vás může poškodit
fotka na monitoru
Takže záleží jen na Vás. Zvažte všechna svá pro i proti. Využívání slevových portálů je efektivní, ale někdy to je vnímáno jako zoufalý poslední pokus.

Kde shánět zákazníky?
Scroll to top